QUICKBLOGG

– den kvickaste bloggen på nätet om fallet Thomas Quick

Thomas Quick skriver listor på lista.se

leave a comment »


Sture Bergwall skriver listor under användarnamnet ”Sturken” på lista.se. Förra veckan var hans lista på de tio saker han ska göra när han blir fri – den mest lästa på sajten.

Idag skrev han en ny lista.

10 skäl att tro mig idag

  1. Jag är nykter.
  2. Jag går inte i terapi.
  3. Svea hovrätt har beviljat mig prövningstillstånd i Levi-fallet.
  4. Mina nuvarande advokater hittar inget som talar emot mig.
  5. Åklagarna i Malmö är bekymrade över vad de hitintills har sett av polisutredningarna.
  6. Det enda konkreta ”beviset”, en benbit, är nu under SKL:s lupp.
  7. Det finns vittnen till min riktiga barndom men inte ett enda till de mord jag är fälld för.
  8. Christer van der Kwast och Seppo Penttinen gömde undan alibi. Dessa tar vi nu fram.
  9. Docent Anna Dåderman förklarar narkotikaförskrivningens förödande inverkan.
  10. Hannes Råstams dokumentärer.

Läs alla Sture Bergwalls listor här.

Written by Shine

mars 4, 2010 den 6:50 e m

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

