QUICKBLOGG

– den kvickaste bloggen på nätet om fallet Thomas Quick

Lång och intressant intervju med Thomas Quick

leave a comment »


Sture Bergwall berättat om resningsbeslutet i en lång intervju med TV4.
– Jag brydde mig inte. Det viktiga var att jag fick min narkotika. Många gånger skjutsade de mig på en kontorsstol och sedan injicerade mig med narkotikan, säger Sture Bergwall i intervjun.

Det här är den bästa och mest ingående intervjun som gjorts med Sture Bergwall sedan resningsbeslutet kom.

SE INTERVJUN:
Sture Bergwall: Jag var en del av lögnen – TV4

Written by Shine

december 20, 2009 den 3:22 e m

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

